FAQ

Kan jeg ændre min reservation?

Indenfor de første 24 timer kan du ændre i din reservering gratis. Det gør du ved at afbestille rejsen og og lave en ny bestilling, som passer bedre til dine behov. Desværre kan vi ikke garantere, at vores ferielejligheder er ledige i alle perioder. Såfremt du har brug for at ændre datoerne for ferieopholdet, bedes du tjekke boligens ledige datoer først.

Hos Holiday Homes er der forskellige tilkøb og gebyrer. Herunder kan du se, hvad vi tilbyder i hver feriebolig.

SOMMERHUS VED TISVILDELEJE:

Ekstra hytte
Brug af SPA (1000 kr.)
Leje af sengetøj (95 kr. pr. linnedpakke)
Max 2 hunde er tilladt på sommerhuset (275 kr. pr. hund).
Depositum (1/3 af lejen)
Slutrengøring (1000 kr.)
FERIEBOLIG I BRØNSHØJ:

Leje af sengetøj (95 kr. pr. linnedpakke)
Depositum (1/3 af lejen)
Slutrengøring (800 kr.)
PENTHOUSE PÅ STRØGET:

Leje af sengetøj (95 kr. pr. linnedpakke)
Slutrengøring (800 kr.)
Depositum (1/3 af lejen

Skulle det være nødvendigt for Holiday Homes at annullere reservationen, vil det fulde beløb selvfølgelig blive tilbagebetalt til dig. Det gælder også depositum og evt. tilkøb.

Ring til os på +45 53 55 96 56
eller skriv til info@holidayhomes.nu

Husk at have bestillingsnummeret med dig.

Du kan få fuld refundering ved afbestilling indenfor de første 24 timer efter booking. Hvis du afbestiller i op til 40 dage inden ankomst, forbeholder vi os retten til at refundere rejsens pris minus depositum. Du kan også tjekke, om du er dækket af egen rejseforsikring i tilfælde af force majoure.

Hvis der sker skader i Ferieboligen vil skadens beløb blive trukket fra depositumet. Skulle det hænde at depositum ikke er nok til at dække skaden, vil en opkrævning blive sendt til lejer/ Holiday Homes forsikring dække. Læs også vores Handelsbetingelser.

Mangler du stadig et svar til dit spørgsmål?
Du er velkommen til at skrive til os.

Kontakt os her!
Holiday Homes logo